Friday 28 January 2011

histeria...


salam....... lamenyer x mengupdate blog........
waaaa....aku x tau kenapa dari kecik sampi sekarang ni....
aku terlalu taksub tengok lelaki machOoo.....
xnsem x per....janji machooOo.....
seyes aku cakap....jadi cm histeria bila nengok laki machooo...







ahahahha...semua ni gara2 bas terlewat tiba selama lebih 2 jam aku tunggu...
jadi aku pun dilantik sebulat suara menjadi pemerhati bebas....
aku usha la lelaki2 yang ada di Bukit Jalil tuh....
mcm2 ragam ada....
yang smart....yg cOmel...yg cOmot...yang macho....waaaa....
dengan penuh cOver cunnya aku pun duduk di sebelah amin....
(ex JPP biro penerangan n terbitan)...

ahahahha.....
boyfrend aku????
ahahahha....xder boyfriend setakat nih....
i like guy yang sporty ciket...
ala...mane2 pun boley.....asalkan....
dia kuar ngan aku pki yg cumel2 gitu...
suke gak guy yang pakai shOrt ngan tshirt...
boleh dua kali histeria aku nengok dia.....waaaa....

tapi kan....
psst..pssstt..pssstttt...
aku sangat suke dengan lelaki yang pakai purfume yang bau dia...
perggghhh...leh wt aku histeria sekali lagi...
rasa nak peluk jer....
ishhh...Astarghfiruallah....

hehhehe....gatai x aku....gatai x???
ahahah..normal kot....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...