Monday 24 January 2011

anak saya????



anak itu adalah anugerah Allah...
tadi kan....saya dan classmate sy....
main tilik2 anak...ahahhaha...best2....
tapi kan..bila turn saya....
sedih...........

sorang demi sorg kne tilik...ada yang 7 org anak...ada yang 5 orang...ada yang berderet lelaki...ahahhaha...tapi bila tiba giliran saya....rantai x bergerak...waaa.....cubaan kedua pun mcm tuh...kawan2 semua dh menenangkan saya....

pusingan kedua saya cuba sekali lagi...waaa...xbergerak jugak.......waaa....Ya Allah...sesungguhnya Engkaulah yang maha mengetahui segalanya...hehehhe...tu cuma saja2 je kan....insyaallah....Anak itu amanah dari Allah....

Ya Allah...jika ini suratan yang Engkau tentukan...aku terima seadanya Ya Allah....

2 comments:

Siti Nur Hidayah Jamiran said...

wuuutt...ade ke plak camtu....hehe saba ek nomi...bkn xde tu..ntah2 non-stop stahun satu. rantai tu xtau nk describe camne...hehe

normizarifah said...

ahahhaha.....
non stop yg xtahan tuh...waaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...