Sunday, 30 January 2011

ada anak rusa dalam beg??????



petang tadi aku g umah Lina...rindunyer pada si debab itu..... tetezut aku tengok dia dh kurussiket....cian Lina...dia demam hari tuh....dia kurang makan...lagi pun mama cakap Lina sekarang ni mmg dikawal makannyer.....





Aku main2 ngan lina..jalan2...g main buaian kat depan umah dia....dapat lepak jap je ngan dia...pastu tgk badmintOn...Chong Wei VS Lin Dan....

Sedang semua orang sedang asyik tgk badminton Lina dengan bersungguh-sungguhnya datang mengheret beg mama dia...ala beg yang kita selalu bawak isi laptop tu...tak expect pun dalam tu ada laptop..sebab along selalunya simpan laptop dalam beg lain....

dengan selambe nye aku tanyer lina

Aku : Lina bawak ape tu??
Lina : Beg le.....
Aku : Ada apa dalam beg tu??
Lina : Anak rusa !!!!

ahahahhahahaha...semua orang dalam rumah tercengang-cengang ....tak paham kenapa jawapan itu yang keluar dari mulut dia.....ahahha...lalu abg midi pun bukak la beg utk tgk mana rupe anak rusa yang Lina maksudkan....

Rupa2nya Lina suruh apak dia mainkan lagu anak rusa Nani yang ada dalam laptop tuh....ahahha....Lina....Lina......


5 comments:

numey said...

hehe....nyanyi skit cik normi lagu tu?

normizarifah said...

anak rusa nani...
ada dalam laptop...ahahhaha

platipus said...

comel je si lina ni

Imran nyambek said...

cutey

normizarifah said...

platipus : sangat comel...usha2 la fb dia....pandai posing

imran : ahahha...nanti anak awak pun comel macam dia jugak..insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...