Wednesday 16 February 2011

RM 200 vs RM1200


assalamualaikum.....
meh dudk sini...saya nak story....
tadi kan...saya n my bestie g la jalan2....
tak2..sebenarnya g beli barang BIG siket....
pastu g la jalan2....pastu kan.....
masuk je kat pintu utama...saya dh nampak menda ni tau.....
dia duduk berdepan dengan kedai emas....
usha je dari jauh......dia duduk dalam kaca...
smart gle....sy ingat nana x perasan....
rupanya dia pun perasan...santik gile...
kaler dia pun jarang dapat la......

pastu kan.....ada pulak tertulis 50% kat atas dia....lagi la mengelejat aku.....sepanjang perjalanan terfikir2 pasal dia...seyes mmg cun..kalau korang tgk pun sure terpikat... nana cakap dia nampak harga menda ni RM200.....aku dok2 pk2...kalu 200 mmg mampu sangat la.....

kitaorg pun jalan la mencari barang yang di cari...bila nak balik kan..lepas perut pun dh kenyang....lalu lagi kat kedai tu taw....aku tampa segan silunya tros mintak dia amik n nak try...sumpah aku cakap mmg stylo n smart...sweet...tak terkata mmg cun arr....aku tros tanyer dia,...harga tu lepas less be sebelum less...dia cakap belum less lagi.....

maknanye???????
maknenyer apa??????
lepas less jadi RM100 je la kan....

kalau korang la.....
korang beli x???

kalau aku???
mesti la aku beli.....

aku pun pura2 la tanyer berapa harga dia lepas less..

RM600....
what????aku pun pandang nana....nana SPEACHLESS....
no wonder la dia sangat cantik....
mmg santik pun....
harga asal RM1200....
sangat x mampu......
lalu aku pun berlalu dengan hati yang sangat sedih...

xper2..i`ll find another one yang lebih cantik even dalam hati sedih sangat...waaaaa







brand yang sama
pattern yang lebih kurang sama mcm ni...
aku cari kat tenet xder la..
warna dia je lain sikit...
dia blue + silver...
baby blue...gile lawa....

to awak : nanti sila la jalan2 g tgk kat sane...kot2 la terbuka hati awk utk membelanje saya...waakakkaka...itu x mungkin...ahahah.....

tapi kalu saya request utk birthday....agak2nyer la...si dia belikan x???


2 comments:

platipus said...

suro skandal u belikan

normizarifah said...

saya cerita kat dia...
dia buat kering je...cm ne???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...