Sunday, 5 June 2011

demam bunga!!!!!!!


assalamualaikum....hye apa khabar semua???hOpe semuanya sihat ..insyaallah....emmmm..happy hOliday semua...apa agaknya u all semua buat masa cuti ni kan...

saya?????? saya tak berapa sihat la....saya demam....demam nora elena.....hehhehe......seriOus sangat gila tgk cerita nih....emmm.....ramai gak member2 yang fOllow citer nih....sangat best...ada yang sanggup g cari novel ni balik sebab tak sabar nak tau apa kesudahan cite nih..tapi saya tak nak..nk tunggu jew...baru suprisee....






heheheh....pastu kan....saya ada 1 lagi sindrOm yang tiba2 je gile datang...ahahha...demam bungee.....wakakaak...tapi memang dari dulu minat bunga....tapi xder la sampai mcm nih...sampai sanggup nak g camerOn highland nak cari bunga...wahhhh...ngader2 lebih nih...

sangat taksub tengOk bunga......sungguh cantik kannn..........





uppsss...ni bunga kawen la...apa daaa...emmmmm...tapi sangat suke warna mcm nihhh.....

p/s : awak sila take note yerr...

Dalam masa terdekat ni akan ada mangsa yang kena teman saya pergi Cameron Highland..tak kira..kena gi gakk...nak borong bunga2....hehhehe....suke..suke..suke....



















5 comments:

emieysandra said...

same la kite!!

Ila Aqilah said...

samelah! demam nora elena gak..hehe

normizarifah said...

mira : tu la...tersangat la taksubnyer....

Ila : sangat x sabar nak tunggu petang nih..nak tgk nora elena

Cikgu Fikri said...

wah...
fiq pun rasanya dh terminat tgk citer ni..huuhhh :)

normizarifah said...

Fiq : ahahhaha..best kan citer nih.....waaaa...suke sangat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...