Tuesday, 11 December 2012

Dosa Semalam

Pementasan Teater Dosa Semalam.....



PARA PENYANYI YANG SANGAT BEST



DENGAN KREW..YEEEHAAA



MUMMY DAN MIRA

KAMI DI ATAS PENTAS


TERIMALAH....DOSA SEMALAM
video
 

aku yang sangat suka berangan

assalamualaikum....
salam sejahtera...
salam 1 Malaysia....

yeayyyy..ni la saat yang sangat...sangat...aku tunggu 5 tahun lalu.....

1. menamatkan pengajian
2. habes belajar
3. lepak rumah
4. rehat puas2
5. makan sedap2 kat rumah
6. bangun lambat...

ok...cukup2...bahaya tulis banyak2...nanti ada yg x jadi nk kawen dgn aku....
well...act duduk rumah lama2 sangat membosankan....
so, aku telah berangan-angan untuk bekerja......
keje apa????

1. guru tadika?
2. taska?
3. kemas??
4. guru ganti....

guru...guru...guru...guru...guru...guru...guru...

penat la berangan pasal keje...nk berangan pasal kawen la pulak...
ye la..cuti sekolah ni kan banyak kenduri..and ramai kawan2 kita yang menamatkan zaman bujang....
 setiap kali dtg kenduri kawan2...mesti ada je yg tanya "awk bila lagi?" .... "lepas ni awak la pulak"

agak2 korang lah kan... bila korang nk kawen.....????
aku????? ahahhaha..kalau boleh nk kawen sekarang je.... ( gatainya)

bukan senang taw nk kawen...mcm2 kena pk..... cakap pasal kawen ni....
nk berangan pasal hantaran la japp.....









cukup x ??? mesti melampau2 kn.....ahahaha.....
dh..cukup2 berangan....
ok bye!! nk tdo....
assalamualaikum......



ukir memori di Gunung Jerai









Ya Allah,
Jika dia jodohku,
Dekatkanlah kami, 
Satukanlah hati kami..



 


K.A.M.I 5 tahun setengah












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...